قوانین و مقررات

سامانه پُرس آل متعهد می شود هیچ گونه استفاده شخصی از اطلاعات و داده های کاربران مصرف کننده نخواهد داشت و حداکثر تلاش خود را در جهت حفظ محرمانگی اطلاعات کاربران، انجام خواهد داد.

  • اشخاص حقیقی و حقوقی که یک نسخه از نرم افزار پُرس آل را در سرور اختصاصی خود نصب و راه اندازی می کنند هیچ محدودیتی از بابت قابلیت ها و تعداد آزمون یا پرسشنامه و همچنین پاسخ دهنده برای آنها وجود ندارد .
  • نسخه نامحدود در سرور اختصاصی به دو دسته مادام العمر و سالانه تقسیم می شود :
  • برا ی کاربرانی که اشتراک های سامانه را با دامین یا لوگوی اختصاصی خود می خواهند (کسانی که سرور اختصاصی نداشته و نیازی به یک نسخه نامحدود از نرم افزار ندارند)، در هر بار تمدید اعتبار اشتراک، اعتبار باقیمانده قبلی از بین میرود و میتوانند از اعتبار خریداری شده اشتراک جدید، تا قبل از تاریخ  انقضا اشتراک، استفاده کنند.
  • برای کاربرانی که نیاز به اعمال لوگو و دامنه اختصاصی ندارند اعتبارهای عددی گذشته مثل تعداد پاسخ دهنده خریداری شده قبل، نیز پس از تمدید اشتراک، قابل استفاده بوده و از بین نمی رود.
  • متن  یا تصویر کوچکی از عنوان “ساخته شده با پرسال “در نسخه نامحدود در سرور اختصاصی و یا اشتراک سامانه با لوگو و دامنه اختصاصی در پایین صفحه ها نمایش داده می شود، که در صورت تمایل خریدار با پرداخت هزینه جداگانه، امکان حذف آن نیز وجود دارد تا هیچ نشانه ای از طراح سامانه یا پُرس آل نباشد.
  • تعداد فرم و پرسشنامه و تعداد پاسخ دهنده در اشتراک های فرم و پرسشنامه ساز نامحدود می باشد و با خرید این اشتراک ها تعداد بالایی بصورت پیش فرض شارژ می شود که در صورت استفاده از کل اعتبار پیش فرض، نیاز است با پشتیبان تماس گرفته و پس از درخواست اضافه شدن، بصورت رایگان اعتبار تعدادی آن اضافه می شود.
  • نکته : برای کاربرانی که اشتراک های سامانه را با دامین یا لوگوی اختصاصی خود میخواهند (کسانی که سرور اختصاصی نداشته و نیازی به یک نسخه نامحدود از نرم افزار ندارند) تعداد نامحدود نبوده و نیاز است تعداد اعتبار مورد نیاز را به پشتیبان اعلام کنند و طبق آن پرداخت و شارژ انجام خواهد شد.

کلیه مسئولیت های ساخت و انتشار پرسشنامه به عنوان پرسشنامه تحقیقاتی، نظرسنجی، آزمون یا فرم آنلاین و محتوای به دست آمده، برعهده شخص یا سازمان مصرف کننده است.

پرسشنامه هایی که جنبه سیاسی، مذهبی، نظامی، امنیتی، خلاف شرع مقدس اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد در سامانه رد خواهد شد و امکان انتشار و دریافت پاسخ برای آنها وجود ندارد. در صورتی که کاربر جهت انتشار پرسشنامه اقدام کند و پرسشنامه توسط سامانه پُرس آل رد شده باشد امکان عودت وجه وجود ندارد.

  • در صورتی که در یک قالب پیامک از حدود 70 کاراکتر فارسی یا حدود 160 کاراکتر انگلیسی استفاده کنید، هزینه آن معادل یک پیامک محاسبه می شود و مبلغ حدود 2000 الی 2500 ریال از کیف پول شما کسر می شود.
  • با توجه به اینکه  نحوه محاسبه هزینه هر پیامک بستگی به تعداد کاراکتر، زبان (انگلیسی- فارسی) نوع خط (خدماتی- تبلیغاتی) استفاده از لینک متفاوت است، پیشنهاد ما این است که یکبار قالب پیامک را برای خود ارسال کنید و از قسمت امور مالی، تراکنش ها، مبلغ کسر شده را مشاهده کنید تا متوجه شوید دقیقا چه مبلغی برای این قالب پیامکی از کیف پول شما کسر شده است.
  • تمام حروف فارسی و انگلیسی متن پیامک، کلیه علائم، فاصله و حتی اینتر زدن برای رفتن به سطر بعد یک کاراکتر مستقل محسوب می‌شود.
  • توجه: به ازای استفاده از دکمه ارسال پیامک در حساب کاربری خود، مبلغ هر پیامک از کیف پول شما کسر خواهد شد و ممکن است به هر علتی پیامک به دست کاربر نرسد و بابت عدم دریافت پیامک به مخاطبین شما به دلایل مختلف، امکان عودت وجه مبلغ کیف پول، وجود ندارد.
  • هزینه ثبت اولیه و تایید شدن هر قالب پیامکی 700.000 ریال می باشد و به ازای هر بار ویرایش قالب بعد از ثبت و تایید اولیه نیاز است دوباره هزینه 700.000 ریال پرداخت شود.
  • در صورتی که شخص حقیقی یا حقوقی نیاز به دریافت فاکتور رسمی داشته باشد باید قبل از پرداخت، این مورد را به پشتیبانی سامانه اطلاع بدهد و هزینه اشتراک را به شماره کارت یا حساب شرکت که مبلغ آن از طرف پشتیبانی، ارسال شده است واریز کند.
  • مبلغ 50 هزار تومان به هزینه پلن خریداری شده اضافه می شود و باید 9 درصد ارزش افزوده هم پرداخت شود تا فاکتور رسمی از طریق پست برای خریدار ارسال شود.
  • برای صدور فاکتور رسمی، جهت اشخاص حقوقی نیاز است اطلاعاتی از قبیل شناسه ملی، شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی، آدرس و شماره تلفن برای ما ارسال شود تا فاکتور رسمی ثبت و از طریق پست برای اشخاص حقوقی، ارسال می شود.
  • برای صدور فاکتور رسمی، جهت اشخاص حقیقی باید اطلاعاتی از قبیل شماره ملی، کد پستی، آدرس، شماره تلفن و تصویر کارت ملی ارسال شود تا فاکتور رسمی ثبت و از طریق پست برای افراد ارسال می شود.
  • توجه: فاکتور ها جهت ارائه به اداره دارایی بایگانی می شوند و فاکتور های ثبت شده برای اشخاص حقوقی نیاز است ابتدا از طریق فایل فاکتور که از طریق پشتیبانی سامانه برای آنها ارسال می شود چاپ گرفته شود و در جایگاه خریدار مهر و امضا شود و به صورت فیزیکی  و از طریق پست به آدرس فروشنده ارسال شود. بعد از اینکه فاکتور مهر و امضا شده توسط اشخاص حقوقی به دست ما رسید ما هم یک نسخه از آن فاکتور را مهر و امضا شده و به صوررت فیزیکی برای اشخاص حقوقی توسط پست ارسال می کنیم.
  • به طور کلی خریدار به مدت نهایتا 1 هفته پس از پرداخت خود، فرصت دارد، درخواست و همچنین اطلاعات موردنیاز برای صدور فاکتور را برای پشتیبان سامانه پُرسآل ارسال کند و در صورت گذشتن این زمان، امکان صدور فاکتور وجود ندارد.
  •  آن دسته از کاربرانی  که نیاز به فاکتور رسمی دارند نباید بصورت آنلاین پرداخت انجام بدهند و نیاز است که اطلاعات ذکر شده در متن بالا را ارسال کنند تا پیش فاکتور دریافت کنند و مبالغ مورد نیاز نسبت به صفحه تعرفه ها جهت پرداخت، متفاوت است.
  • در صورتی که افراد پرداخت خود را به صورت آنلاین در سامانه انجام بدهند، امکان صدور فاکتور میسر نیست و فاکتور رسمی برای آنها صادر نمی شود.
  • حذف پاسخ ها توسط خود کاربران:

در صورتی که پاسخ ها توسط کاربر طراح حذف شوند و نیاز به بازگردانی پاسخ ها داشته باشد این کار مشمول هزینه جداگانه می باشد و باید هزینه آن پرداخت شود تا پاسخ های حذف شده بازگردانی شوند
هزینه بازگردانی بستگی به تعداد پاسخ های حذف شده و غیره دارد و نیاز است ابتدا تماس بگیرید تا هزینه آن محاسبه و خدمت شما عرض شود

  • حذف اطلاعات توسط سامانه پس از انقضا حساب کاربری:

بصورت پیش فرض اطلاعات و داده ها برای طولانی مدت نگه داری می شود. اما در صورت نیاز سامانه به حذف اطلاعات کاربران غیر فعال، بصورت زیر عمل خواهد شد:
در اشتراک اول (کمترین تعرفه) خدمات فرم و پرسشنامه ساز 6 ماه پس از انقضا حساب کاربری اطلاعات حذف  می شود و به ازای هر اشتراک بعدی (هر افزایش قیمت) 2 ماه به زمان 6 ماهه اولیه اضافه می شود.
در اشتراک اول (کمترین تعرفه) خدمات آزمون ساز 6 ماه پس از انقضا حساب کاربری اطلاعات حذف می شود و به ازای هر اشتراک بعدی (هر افزایش قیمت) 2 ماه به زمان 6 ماهه اولیه اضافه می شود.

  • در صورتی که پاسخ دهنده به صورت کامل به یک آزمون پاسخ داده باشد و برای دفعه دوم مجدد در همان آزمون شرکت کند پاسخ های دفعه دوم بر روی پاسخ های دفعه اول رونویسی می شوند و پاسخ های ابتدایی قابل بازگشت نیست.
  • نکته: پاسخ دهنده در صورت ورود به یک آزمون برای دفعه دوم حتما باید مدت زمان پاسخگویی خود را از زمان ورود اولیه به آزمون محاسبه کرده و در صورت داشتن زمان پاسخگویی، وارد آزمون شود.
  • در صورتی که پاسخ دهنده برای دفعه دوم وارد یک آزمون شود و زمان پاسخگویی به پایان رسیده باشد، سیستم کنترل کننده زمان آزمون، بلافاصله پس از ورود به آزمون، صفر شده و پاسخ های خالی را رونویسی خواهد کرد.
  • با توجه به اینکه  خدمات سامانه به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می شود و چندین پارامتر در هنگام پاسخگویی به آزمون و پرسشنامه از قبیل مرورگر، روشن یا خاموش بودن فیلترشکن، محدود بودن IP و حتی احتمال بروز خطای شناسایی نشده یا ناگهانی در سامانه و دلایل بسیار زیاد دیگری در عملکرد کلی پاسخ دهنده تاثیر می گذارد احتمال اینکه 1 تا 10 درصد پاسخ دهندگان یا دیگر کاربران در حین پاسخگویی به آزمون یا پرسشنامه دچار مشکل شوند وجود دارد، لذا خواهشمند است این موضوع را در توضیحات ابتدایی آزمون یا پرسشنامه خود ذکر کنید تا اگر پاسخ دهندگان شما به هر دلیلی در فرآیند پاسخگویی دچار مشکل شدند از خطای مورد نظر مستنداتی از قبیل تصویر یا فیلم تهیه شود و آن را برای طراح ارسال کنند تا توسط طراح، مستندات برای ما ارسال شود و تیم فنی، گزارش خطا را بررسی کند و به طراح اطلاع بدهد. پاسخ دهندگان می توانند نتیجه بررسی را از طراح سوال کنند و با طراح در ارتباط باشند.

اشتراک آزمون ساز: در هنگام خرید پلن آزمون ساز، جهت تمدید اشتراک، 1 سال اعتبار زمانی از تاریخ خرید برای کاربر تنظیم می شود و اعتبار زمانی قبلی باقیمانده از بین می رود و همانند بسته ایتنرنت سیم کارت، اعتبار زمانی قبلی قابل استفاده نمی باشد.

اشتراک فرم و پرسشنامه ساز: تعداد ایجاد فرم نامحدود است و تعداد دریافت پاسخ ها  به صورت پیش فرض 10 هزار پاسخ دهنده فعال می شود و در صورتی که کاربر به تعداد پاسخ بیشتری نیاز داشت باید با ما تماس بگیرید و تا 50 هزار پاسخ دهنده هم به صورت رایگان برای کاربر فعال می شود و بیشتر از تعداد ذکر شده نیازمند پرداخت هزینه جداگانه می باشد.

قوانین  برای مشتریانی که فاکتوری را از قبل گرفته و آن را به اشتباه در سامانه صورت معاملات اداره دارایی رد کرده اند یا فاکتور نگرفته شده را رد کرده اند و باعث ایجاد جریمه، کتمان درآمد، دردسر، زحمت و صرف هزینه اِضافه برای شرکت شده اند طبق موارد زیر خواهد بود.

1- فقط باید با دریافت پیش فاکتور و واریز مستقیم به شماره های موجود در پیش فاکتور خرید انجام بدهند و اصلا بصورت آنلاین خرید انجام ندهند.

2-  در صورت خرید آنلاین، اِعتبار خریداری شده کسر می شود و خدماتی ارائه نمی شود و مبلغی نیز عودت داده نخواهد شد.

3- در صورت نیاز به خرید طبق شرایط فوق با توجه به تحمیل جریمه، دردسر، زحمت و صرف هزینه اِضافه به مجموعه پُرس آل در اشتباهات گذشته و احتمال تحمیل مجدد این موارد، هزینه خدمت یا محصول مورد نظر ضرب در 2 تا 10 می شود. ( ضریب با توجه به معیارهایی تعیین می گردد) 

اشتباهات رایج مورد نظر:

  • ثبت کردن مبلغ یا ارزش افزوده اشتباه
  • عدم ثبت در سال یا  فصل مربوطه
  • ثبت یک فاکتور در دوفصل یا سال
  • ثبت چند فاکتور بصورت مجموع در قالب یک فاکتور
  • و هر اقدام غیر قانونی و غیر حرفه ای دیگر

در صورتی که کاربر به هر علتی پرداخت خود را به اشتباه انجام بدهد با توجه به زمان و زحمتی که به شرکت جهت جداسازی فاکتور، محاسبه مبالغ پرداختی و عودت وجه، تحمیل خواهد شد نیاز است مبلغی را بابت عودت وجه، پرداخت کند.

قوانین پشتیبانی تلفنی:

  • در صورتی که افراد در زوز های غیر تعطیل  به بیشتر از 15 دقیقه به پشتیبانی تلفنی نیاز داشته باشند هزینه آن به ازای هر دقیقه اضافی مبلغ 7 هزار تومان می باشد و مبلغ آن از شارژ کیف پول کاربر کسر خواهد شد.
  •  هزینه ارائه کلیه خدمات و پشتیبانی برای افرادی که با توجه به شرایط خود نیاز به پشتیبانی خاص دارند مثل افرادی که در خارج از کشور هستند یا افرادی که اطلاعات خیلی کمی از نحوه کار با سامانه  و راه های ارتباطی دارند متفاوت است.
  • پشتیبانی در روز های تعطیل و یا ساعات خارج از ساعات پشتیبانی و یا پشتیبانی اختصاصی جهت برگزاری آزمون یا رای گیری و یا فرم ثبت نام و … بصورت مجزا نیاز به پرداخت هزینه خواهد داشت و از قبل نیاز به هماهنگی دارد.

با توجه به زمان و زحمت اِمکان سنجی و اِستعلام قیمت برای سفارش های جمع آوری داده هر کاربر برای یک پروژه  فقط یکبار به صورت رایگان می تواند استعلام قیمت بگیرد و در صورت عدم ثبت سفارش در بررسی های دوباره بعدی هزینه ای بابت زحمت و زمان گذاشته شده جهت بررسی، اِستعلام، اِمکان سنجی و … به هزینه کار و خدمت اضافه می گردد. بنابراین کاربران گرامی لطفا ابتدا در خصوص تعداد جامعه مورد نیاز، محدودیت های جامعه آماری و نهایی شدن پرسشنامه اطمینان حاصل فرمایید و در زمانی که می خواهید این کار انجام شود اِستعلام قیمت بگیرید.

بعد از ثبت سفارش در زمان جمع آوری داده ها هر داده ای جمع آوری شود برای سامانه محسوب خواهد شد بنابراین کاربر سفارش دهنده نباید بدون هماهنگی لینک عمومی پرسشنامه را منتشر کند و هیچ اقدامی بابت فرآیند جمع آوری داده ها انجام ندهد.

در صورت نیاز به جمع آوری داده ها به صورت همزمان ابتدا باید کاربر سفارش دهنده با سامانه این مورد را هماهنگ کند و بعد از آموزش، اقدام به جمع آوری داده ها نماید.

در صورتی که با توجه به خاص بودن جامعه هدف و موارد دیگر، پرسشگر ما در بازه زمانی اِعلامی نتواند به صورت کامل طبق درخواست کاربر سفارش دهنده، پاسخ ها را جمع آوری کند مبلغ آن طبق پاسخ های دریافتی محاسبه و هزینه پرداختی اضافی به کاربر عودت خواهد شد.  (بر مبنای پاسخ های دریافتی، هزینه دریافت خواهد شد.)

در صورت عدم تعیین روش جمع آوری داده توسط سفارش دهنده، ما توزیع و جمع آوری داده ها را با انواع روش های اینترنتی، حضوری، تلفنی و هر روشی که بتوانیم انجام خواهیم داد.

در این خدمت ما پرسشنامه آنلاین را به دست جامعه آماری احتمالی میرسانیم و از آن ها می خواهیم به پرسشنامه شما پاسخ بدهند اما اینکه آیا پاسخ دهنده با صداقت و دقت به سوالات پرسشنامه پاسخ میدهد یا خیر را ما نمی دانیم و معمولا در بعضی از مواقع 10 درصد از پاسخ دهنده ها دقت کافی ندارند به خصوص در پرسشنامه هایی که تعداد سوالات زیادی دارند و در انتهای سوالات تعدادی از پاسخ دهندگان خسته شده و به درستی شاید پاسخ نمی دهند و این مورد طبیعی است و معمولا پیشنهاد می کنیم که پژوهش گر تعداد پاسخ های دریافتی خود را از ابتدا بیشتر سفارش بدهد تا با کسر این تعداد به تعداد داده مورد نیاز سالم برسد .

به صورت پیش فرض محدودیتی برای جامعه آماری و جمع آوری داده وجود ندارد و محدودیت ها را باید سفارش دهنده اعلام کند. 

  توضیح: با توجه به حجم سفارشات جمع آوری داده و وابسته بودن نتیجه بررسی یک مشتری (ثبت کردن یا لغو کردن سفارش ) به زمان تحویل اِعلامی به کاربر بعدی و عدم توجه کاربران به این مورد، این قانون جهت تشویق کاربران برای اِعلام نتیجه در اسرع وقت ایجاد می شود.

هزینه اعلامی با تخفیف اعلام می شود و به ازای هر 12 ساعت تاخیر در اِعلام نتیجه مبلغ 100.000 تومان از تخفیف کسر میگردد و در صورت نیاز به اِستعلام قیمت بصورت مجدد پس از چند روز و اِتمام تخفیف با توجه به اینکه هر کاربر فقط یک بار برای یک پروژه بصورت رایگان می تواند اِستعلام قیمت بگیرد هزینه اِعلامی با احتساب هزینه زمان، زحمت اِمکان سنجی، استعلام قیمت اِعلام خواهد شد.

زمان تحویل اِعلامی در صورت ثبت سفارش تا 12 ساعت پس از اِعلام هزینه و زمان تحویل اولیه، معتبر خواهد بود.

در صورت ثبت سفارش ایجاد سوالات توسط پشتیبان سامانه فقط هزینه وارد کردن سوالات محاسبه می شود و از کاربر دریافت می شود. هزینه وارد کردن سوالات با توجه به نوع سوالات، تعداد سوالات، فایل ارسالی برای سوالات متفاوت خواهد بود و حدود هزینه به ازای هر سوال بین حداقل 5 تا 8 هزار تومان خواهد بود.

هزینه دریافتی فقط بابت وارد کردن سوالات، طبق فایل ارسالی می باشد و سامانه هیچ هزینه ای بابت نمره گذاری گزینه ها دریافت نمی کند و نمره گذاری گزینه های سوالات نیاز است توسط خود کاربر انجام شود و اگر کاربر تمایل داشته باشد این مورد توسط پشتیبان سامانه انجام شود نیاز است هزینه آن را جداگانه پرداخت کند.

در صورتی که بعد از اِتمام کار وارد کردن سوالات و ایجاد شدن پرسشنامه یا آزمون، سوالات پرسشنامه یا آزمون نیاز به ویرایش (املایی، نگارشی، حذف و اضافه) داشته باشد اگر این موارد از ابتدا طبق فایل سوالات انجام نشده باشد به صورت رایگان اصلاحات انجام خواهد شد در غیر این صورت کاربر نیاز است هزینه ویرایش را جداگانه پرداخت کند.

  • در صورتی که تعداد تماس های پاسخ دهندگان یک فرم یا آزمون با پشتیبان های سامانه بیش از 3 تماس در ماه شود  به میزان هر یک تماس دریافتی و یا هر یک دقیقه تماس مبلغ 7 هزارتومان از شارژ کیف پول یا تعداد 10 نفر پاسخ از اِعتبار تعداد پاسخ های آزمون ساز یا 10 روز  از اِعتبار زمانی فرم ساز از کاربر طراح، کسر خواهد شد.
  • این گونه آزمون یا فرم ها نیاز است توسط طراح ازمون شرایطی فراهم شود تا پاسخ دهنده گان با آموزش یا آگاهی کاملی که دریافت میکنند نیاز به پشتیبانی نداشته باشند و یا در صورت نیاز شرایط پشتیبانی توسط طراح فراهم باشد  .
  • در صورتی که آزمون یا فرم نیاز به پشتیبانی داشته باشد و طراح ازمون یا فرم خود نخواهد پشتیبانی کند و یا جهت برگزاری با کیفیت آزمون یا رای گیری و یا ثبت نام و مسابقه و … بخواهد پشتیبانی قرار دهد میتواند پشتیبانی را با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه توافق شده،  به پشتیبانان سامانه واگزار کند .

بصورت پیش فرض هر کاربری برای استفاده یک شخص حقیقی  و یا حقوقی است و استفاده دیگر اشخاص حقوقی یا حقیقی از حساب کاربری وی غیر اخلاقی و غیر شرعی بوده و در صورت شناسایی حساب کاربری مسدود شده و سامانه هیچ گونه تعهدی نسبت به ارائه خدمات و حفظ داده ها و  یا عودت وجه به این حساب های کاربری ندارد.

با توجه به اینکه خدمات سامانه، چند منظوره و گسترده است و به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می شود و طبق نیاز کاربران در حال توسعه و بروز رسانی امکانات است، احتمال بُروز خطا در حین استفاده از سامانه برای حدود 1 تا 10 درصد کاربران و پاسخ دهندگان وجود دارد، که انشاا… در تلاشیم تا این درصد را به صفر برسانیم.
لذا با عرض پوزش بابت بُروز خطاهای احتمالی و تشکر از همراهی و همکاری شما خواهشمندیم در صورت مشاهده اشکال یا خطایی حین استفاده از سامانه یا پاسخ گویی به پرسشنامه یا آزمون و … مورد را به پشتیبانی سامانه گزارش کنید تا بررسی و طبق اولویت ها حل شود.

با تشکر